JASMIN ELITE RESIDENCE BODRUM

1 977 zł/os. Coral Travel
Katowice / 03:30
i
czw. 24.10 - nd. 27.10.2024
4 dni / 3 noce
Dorośli: 2, dzieci: 0
według programu
STUDIO ROOM GARDEN OR POOL VIEW
Obliczanie ceny całkowitej ... wait ...
Rezerwuj wstępnie Kup on-line

UDOGODNIENIA

Kurorty nadmorskie, Bez paszportu

KATEGORIA
4*
REGION
Bodrum
OPIS

Hotel z basenami i komfortowo urządzonymi pokojami położony jest w doskonałej lokalizacji, bowiem znajduje się 300 m od miejscowości Gumbet i 2 km od Bodrum.


hotel


lokalizacja

300 m od Gumbet, 2 km od centrum Bodrum, 36 km od lotniska w Bodrum Milas-BJV. Hotel usytuowany na powierzchni: 12000 m2.



kategoria hotelu

4*


kategoria lokalna hotelu

3*



opis hotelu
Data otwarcia

2016 r. Odnowiony 2021 r.


Na terenie hotelu: restauracje (2), bary (2), room service (płatny), baseny odkryte (4).

rabaty i zniżki

1. dziecko do 13 lat pobyt w hotelu gratis




internet


- Wi-Fi w hotelu bezpłatne


plaża


250 m od hotelu.
pokoje


Zlokalizowane są w 16 budynkach:(liczba pięter: 3, liczba wind: 2)
Typy pokoi:


- luxury dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras
- studio sea view dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
- apartment garden or pool view dla max. 3 os.: 1 sypialnia, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras
- apartment garden or pool viewdla max. 5 os.: 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon lub taras
- apartment sea view dla max. 5 os.: 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon
- apartment pool view dla max. 7 os.: 3 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras


Wyżywienie

- restauracja główna, restauracja a la carte, bary (2)
bez wyżywienia

Restauracje a la carte
- płatna. Wymagana rezerwacja.
- międzynarodowa


aktywnie i animacyjnie


płatne


- centrum SPA
- masaż
- sauna
- łaźnia turecka



dodatkowe informacje

Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.

Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - NIE
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - BEZPŁATNIE
- Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - NIE
- Jak często są sprzątane pokoje? - RAZ NA TYDZIEŃ
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE)
- Jak będą serwowane posiłki? - SAMOOBSŁUGA LUB OBSŁUGA KELNERSKA NA ŻYCZENIE GOŚCIA
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK, W WYZNACZONYCH GODZINACH
- Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - TAK (ZA OPŁATĄ)
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE
- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 50 GOŚCI NA 300 M2
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE
- Czy na leżakach są materace? - NIE
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (BEZPŁATNIE,ROZPAKOWANE)
- Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (CODZIENNIE)
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (SAMOOBSŁUGA)
- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - JEŚLI GOŚCIE ZAUWAŻĄ U SIEBIE OBJAWY CHOROBY, BĄDŹ U INNYCH OSÓB ALBO ZOSTANĄ ZIDENTYFIKOWANI PRZEZ ZESPÓŁ PRACOWNICZY, KAŻDA FIRMA MUSI STWORZYĆ WEWNĘTRZNĄ I ZEWNĘTRZNĄ ŚCIEŻKĘ KOMUNIKACJI, KTÓRA BĘDZIE ZGODNA Z WŁASNĄ STRUKTURĄ W CELU NATYCHMIASTOWEGO POINFORMOWANIA ZESPOŁU KRYZYSOWEGO COVID-19 I WDROŻENIA NIEZBĘDNYCH DZIAŁAŃ. ABY OSOBY Z PODEJRZANYMI PRZYPADKAMI ZOSTAŁY SKIEROWANE DO SZPITALA, FIRMY MUSZĄ Z WYPRZEDZENIEM ZAPOZNAĆ SIĘ ZE SZCZEGÓŁAMI NA TEMAT INSTYTUCJI OPIEKI ZDROWOTNEJ I TEGO JAK NIMI KIEROWAĆ Z AKTUALNEGO PRZEWODNIKA COVID-19 MINISTERSTWA ZDROWIA. OD WSZYSTKICH PRACOWNIKÓW WYMAGANE JEST, ABY ZŁOŻYLI PISEMNE ZOBOWIĄZANIE DO ZGŁASZANIA OBJAWÓW COVID-19 U PODEJRZANYCH GOŚCI, WSPÓŁPRACOWNIKÓW LUB U SIEBIE DO PRZEŁOŻONEGO BĄDŹ DO ZESPOŁU KRYZYSOWEGO COVID-19, KTÓRY ROZPOCZNIE PLAN DZIAŁANIA W ZWIĄZKU Z COVID-19, JEŚLI OBJAWY ZOSTANĄ ZAOBSERWOWANE. PRZYKŁADOWE ZOBOWIĄZANIE ZDROWONE PERSONELU ZNAJDUJE SIĘ W "ZOBOWIĄZANIU PERSONELU EK 12 COVID-19". • OSOBY, KTÓRE MAJĄ BLISKI KONTAKT Z GOŚĆMI I PODEJRZANYMI PRACOWNIKAMI (GOŚCIE, KREWNI, PRACOWNICY, ITP.) SĄ SZYBKO IDENTYFIKOWANE I PODEJMOWANE SĄ PODSTAWOWE ŚRODKI OCHRONY OSOBISTEJ DLA TYCH OSÓB ORAZ SĄ IZOLOWANE W SPECJALNYCH POMIESZCZENIACH DO MOMENTU KIEDY DIAGNOZA COVID-19 U OSÓB PODEJRZANYCH ZAKAŻENIEM STAJE SIĘ JASNA. • W PRZYPADKU PODEJRZANEGO PRZYPADKU W FIRMIE, ZESPÓŁ DS. ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO COVID-19 POWINIEN SZYBKO ZEBRAĆ I PRZEANALIZOWAĆ DZIAŁANIA OPERACYJNE, KTÓRE MOGĄ STANOWIĆ ZAGROŻENIE (ZWŁASZCZA ZLECONE NA ZEWNĄTRZ UTRZYMANIE/NAPRAWY, BUDOWA, POKAZY/MUZYKA NA ŻYWO, ITP.) ORAZ WSTRZYMAĆ WSZYSTKIE PROCESY, W KTÓRYCH NIE MOŻNA WYELIMINOWAĆ LUB ZMINIMALIZOWAĆ RYZYKA. • WAŻNE JEST, ABY WZMOCNIĆ SIEĆ KOMUNIKACYJNĄ POMIĘDZY KIEROWNICTWEM A PERSONELEM, ABY SZYBKO ZGŁASZAĆ I DOWIADYWAĆ SIĘ O MOŻLIWYCH OGNISKACH W OBIEKCIE
- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - JEŚLI GOŚCIE LUB PEROSNEL MAJĄ WYSOKĄ GORĄCZKĘ, POWYŻEJ 37,5 oC I PRZYNAJMNIEJ JEDEN Z OBJAWÓW NAGŁEJ CHOROBY UKŁADU ODDECHOWEGO, NALEŻY NAJPIERW POWIADOMIĆ ZESPÓŁ KRYZYSOWY COVID-19 I PODAĆ NAZWISKA OSÓB PODEJRZANYCH O ZAKAŻENIE. • WYMIENIONE OSOBY MAJĄ OBOWIĄZEK NOSZENIA MASEK I SA PRZEWOŻONE DO WCZEŚNIEJ WYZNACZONEGO POMIESZCZENIA/IZOLATKI Z ZACHOWANIEM DYSTANSU OD INNYCH OSÓB CO NAJMNIEJ 1,5 M. ZASTOSOWANO ŚRODKI IZOLACJI KROPELKOWEJ, ABY UNIEMOŻLIWIĆ IM KORZYSTANIE Z CZĘŚCI WSPÓLNYCH POPRZEZ ICH TYMCZASOWĄ IZOLACJĘ. (KROPLA (AEROZOL) JEST FORMĄ ZAKAŻENIA NAJCZĘŚCIEJ SPOTYKANĄ W CHOROBACH UKŁADU ODDECHOWEGO.) • PODEJRZANE PRZYPADKI NALEŻY KIEROWAĆ DO PACÓWEK SŁUŻBY ZDROWIA DZWONIĄC POD NUMER 184 MINIESTERSTWA ZDORWIA. • GOŚCIE I PRACOWNICY, KTÓRZY MIELI BLISKI KONTAKT ZE ZWERYFIKOWANYM PRZYPADKIEM COVID-19 W CIĄGU OSTATNICH 14 DNI I/LUB KTÓRZY MIELI POTRZEBĘ POBYTU W SZPITALU W CIĄGU OSTATNICH 14 DNI Z POWODU CIĘŻKICH, OSTRYCH INFEKCJI DRÓG ODDECHOWYCH POWINNI BYĆ MONITOROWANI POD KĄTEM NIEZDIAGNOZOWANYCH GOŚCI I PRACOWNIKÓW Z INNĄ PRZYCZYNĄ/CHOROBĄ. • PLAN CZYSZCZENIA I DEZYNFEKCJI COVID-19 POWINIEN ZOSTAĆ WDROŻONY W TRYBIE PILNYM, ABY ZAPOBIEC DALSZEMU ROZPRZESTRZENIANIU SIĘ INFEKCJI W PRZYPADKU PODEJRZANYCH PRZYPADKÓW COVID-19 U GOŚCI BĄDŹ PRACOWNIKÓW • JEŚLI PODEJRZANY MA BYĆ IZOLOWANY W POKOJU GOŚCINNYM, POZOSTALI GOŚCIE PRZEBYWAJĄCY RAZEM I POZOSTAJĄCY W KONTAKCIE POWINNI BYĆ ODIZOLOWANI W ODDZIELNYM POMIESZCZENIU. • NIKT NIE POWINIEN ZOSTAC WPUSZCZONY DO IZOLATKI BĄDŹ OBSZARU,W KTÓRYM PZREBYWA ZAKAŻONA OSOBA, Z WYJĄTKIEM PERSONELU LUB RATOWNIKÓW MEDYCZNYCH. FIRMY POWINNY RADZIĆ SOBIE Z SYTUACJAMI, TAKIMI JAK CHĘĆ ZOBACZENIA GOŚCI, CHĘĆ WYJŚCIA, ITP. • MATERIAŁY DO UŻYWANIA KUBKÓW, TALERZY, WIDELCÓW, NOŻY, ITP DLA GOŚCI ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W IZOLATKACH POWINNY BYĆ WYBIERANE DO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU, BEZ KONIECZNOŚCI ICH MYCIA. PODCZAS SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ, W KTÓRYCH PRZEBYWAJĄ CHORZY GOŚCIE, EKIPA SPRZĄTAJĄCA ZDEFINIOWAŁA PROCESY W IZOLATCE/STREFIE W KTÓREJ PRZEBYWAJĄ CHORZY GOŚCIE POPRZEZ ZASTOSOWANIE OKREŚLONYCH ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ. SPRZĄTANIE POKOJU GOŚCINNEGO PACJENTA ODBYWA SIĘ ZGODNIE ZE WSKAZANIAMI W IZOLATCE/OBSZARZE, W DODATKU OPRÓCZ TYCH PROCEDUR MONITOROWANE SA NASTĘPUJĄCE ETAPY RPOCESU; • JEŚLI MATERIAŁÓW NIE MOŻNA ODPOWIEDNIO WYCZYŚCIĆ, NALEŻY JE WYRZUCIĆ I NIE UŻYWAĆ PONOWNIE. • NIEWYKORZYSTANE, NIEWYKOŃCZONE MATERIAŁY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU (NP. PAPIER TOALETOWY, PLASTIKOWE KUBKI) NALEŻY WYRZUCIĆ. • ZASŁONY, SIEDZENIA, DYWANY ITP. POWINNY BYĆ ODPOWIEDNIO CZYSZCZONE I DEZYNFEKOWANE. (PRANIE W PRALCE, APLIKACJA PAROWA LUB UV) • CAŁĄ POŚCIEL, MIĘKKĄ TAPICERKĘ NALEŻY POZOSTAWIĆ NA KILKA GODZIN NA SŁOŃCU I JEŚLI TO MOŻLIWE ZAPEWNIĆ ODPOWIEDNIĄ DEZYNFEKCJĘ. (MYCIE, APLIKACJA PAROWA, APLIKACJA CHEMICZNA, DEZYNFEKCJA SPRZĘTEM CZYSZCZĄCYM Z TECHNOLOGIĄ UV). • POMIESZCZENIA PO OPUSZCZENIU PRZEZ CHORYCH GOŚCI POWINNY POZOSTAĆ PUSTE PRZEZ CO NAJMNIEJ 24 GODZINY. JEŚLI TO MOŻLIWE DEZYNFEKCJĘ POWIETRZA NALEŻY PRZEPROWADZIĆ METODAMI SANITYZACJI, A JEŚLI NIE, POMIESZCZENIA POWINNY BYĆ WENTYLOWANE. • WSZYSTKIE MATERIAŁY TEKSTYLNE, TAKIE JAK POŚCIEL, PRZEŚCIERADŁA I RĘCZNIKI W POKOJU GOŚCIA ZDIAGNOZOWANEGO JAKO COVID-19 SĄ UMIESZCZANE W OSOBNYCH WORKACH I DOSTARCZANE DO SPECJALNEJ PRALNI, ZNAJDUJĄCEJ SIĘ POZA PRALNIĄ W HOTELU, PRODUKTY TE NALEŻY PRAĆ ODDZIELAJĄC JE OD INNYCH MATERIAŁÓW PO ODCZEKANIU 72 GODZIN


Prosimy o sprawdzenie szczegółowych informacji związanych z pobytem: https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie/#hotel
Informacje na temat przepisów wjazdowych do poszczególnych krajów dostępne są pod linkiem: https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie.



Aktualizacja opisu

08.02.2024 16:05

usługi dostępne w hotelu


Wi-Fi


Serwis plażowy


Pokoje 5 osobowe
LISTA KALENDARZ
Zmień widok
Wyjazd od
Powrót przed
Wyjazd z
Ilość dni
Wyżywienie
Dorośli
Dzieci

Ten hotel nie posiada jeszcze żadnych opinii.

#

Zostaw numer telefonu - oddzwonimy!

Proszę czekać ...