Radisson Blu Poste Lafayette

- 9 %
 6 684 zł 
6 064 zł/os. Best Reisen Exotic
Warszawa / 07:20
i
czw. 27.06 - czw. 04.07.2024
8 dni / 5 nocy
Dorośli: 2, dzieci: 0
śniadanie i obiadokolacje
superior superior garden room (druga linia)
Obliczanie ceny całkowitej ... wait ...
Rezerwuj wstępnie Kup on-line

UDOGODNIENIA

Klimatyzacja, Dostęp do internetu, Nurkowanie, Sporty wodne, Blisko lotniska, Rowery, Basen odkryty, Bezpośrednio przy plaży, Fitness/siłownia, Kurorty nadmorskie, Oferty egzotyczne, Parking, Wyposażenie domowe, Wellness, Dla dorosłych, Darmowe WiFi

Naszym zdaniem
Wspaniały hotel, urokliwie położony, elegancki, emanujący spokojną i relaksacyjną atmosferą tropików, zachwycający widokami, obsługą i wykwintną kuchnią, sygnowany prestiżową marką Radisson Blu. Tylko dla dorosłych gości. 
Położenie
Północno-wschodnie wybrzeże; przy piaszczystej plaży, ok. 40 km od stolicy Port Louis, ok. 60 km od lotniska, ok. 25 km od słynnych Ogrodów Botanicznych Pamplemousses, ok. 5 km od Parku Narodowego Bras D'Eau.  
Wyposażenie
Eleganckie lobby, całodobowa recepcja, restauracja główna Nautilus, bistro na plaży, bar na dachu, restauracja a'la carte (dania kuchni śródziemnomorskiej), sklepik, wypożyczalnia samochodów, room service, bezpłatne Wi-Fi. 
Pokoje
Superior garden room - sypialnia, łazienka, TV sat, klimatyzacja, sejf, Wi-Fi, zestaw do przygotowania kawy/herbaty, balkon francuski lub taras (widok na ogród). Powierzchnia - ok. 27 m kw. 
Superior ocean room - sypialnia, łazienka, TV sat, klimatyzacja, sejf, Wi-Fi, zestaw do przygotowania kawy/herbaty, balkon francuski (widok na ocean i ogród). Powierzchnia - 25-27 m kw. 
Superior beach front - pokój bliżej plaży.

Możliwość zamówienia ekspresu do kawy (odpłatnie).  

Wyżywienie
HB - śniadania (bufet) i kolacje (bufet lub set menu, napoje płatne)
All inclusive - śniadania (bufet), obiady (bufet w restauracji głównej, set menu/a'la carte w wyznaczonych restauracjach), kolacje (bufet lub set menu w restauracji głównej, a'la carte wyznaczonych restauracjach), przekąski, popołudniowa herbata, wyznaczone napoje i alkohole (lokalne i niektóre importowane) serwowane do godz. 23.00, woda, napoje i piwo w minibarze, koszyki piknikowe na wycieczki, możliwość konsumpcji w siostrzanym hotelu Radisson Blu Azuri resort (wymagana rezerwacja).

Sport i rozrywka
Basen, siłownia, medytacje na plaży, siatkówka plażowa, sporty wodne w Radisson Blu Azuri, ośrodek spa (hammam, strefa relaksu, masaże, zabiegi kosmetyczne), warsztaty kulinarne. Goście mogą korzystać z infrastruktury sportowej siostrzanego hotelu Radisson Blu Azuri Resort (wymagana rezerwacja).
Dla dzieci
Brak infrastruktury dla dzieci. Hotel przeznaczony dla dorosłych gości.
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Cena nie zawiera
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.
Przelot
Oferta oparta jest o dynamiczne pakietowanie.
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Wizy
Na pobyt turystyczny wiza nie jest potrzebna. Należy posiadać paszport, którego termin ważności w dniu powrotu, nie jest krótszy niż 6 miesięcy.
Zmiana świadczeń
Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.
Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu. 
Podróżni z innym paszportem jak polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Bezpieczne wakacje
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z pandemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.
 
Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/, a także z informacjami zawartymi na naszej stronie internetowej: https://bestreisengroup.pl/bezpieczne-wakacje.html 

LISTA KALENDARZ
Zmień widok
Wyjazd od
Powrót przed
Wyjazd z
Ilość dni
Wyżywienie
Dorośli
Dzieci

Ten hotel nie posiada jeszcze żadnych opinii.

#

Zostaw numer telefonu - oddzwonimy!

Proszę czekać ...